måndag, februari 08, 2010

Framåt

Haft en bra löpvinter...trots vädret. Håller med förra skribenten att det funkar bra att springa på snö. Har bara kört ett pass inomhus pga vädret.
Förra veckan(v-1) körde jag tre pass:Totalt sett en bra vecka med intervallpass, "mellan"pass och en lite längre runda.
V-2 hade jag vilovecka. Har ett knä som är lite bråkigt. Känns som om det är på gränsen. Väldigt irriterande.
V-3 hade jag den tyngsta veckan någonsin (tror jag):Observera att två pass började innan kl 06! :)
25 km på lördagen är min längsta runda på ett träningspass. Lite kuperat var det också. Kändes finfint...

För att sammanfatta så är jag jävligt sugen på vår. Shit så gött det är att springa i shorts och tshirt :D

Run along my friends!

1 kommentar:

  1. Tung vecka med 25 km på lördagen! Sympatiserar med din knä-oro... har fått avbryta träning tidigare pga knän som behövt bootas om. Det tar tid när de väl kraschar.

    SvaraRadera