söndag, januari 23, 2011

Viz

Vinterlöpning e sweet! Synd att det är så mörkt bara. Här i dorfen är verkligen belysningen längs cykel/löpsträk under all kritik. Tex finns inga lampor i de flesta parker. Varför skulle någon vilja gå i en park när det e mörkt? Kan man inte köra audi där behövs väl inga lampor?

Så man måste synas helt enkelt. Köpte typ en sån här i USA: http://www.saucony.com/store/SiteController/saucony/productdetails?catId=cat10004&productId=4-104430&skuId=***4*******80417-VP00XXL&stockNumber=80417-VP&showDefaultOption=true

Funkar rätt bra tror jag...känner mig...ja hur ska jag uttrycka det: ORANGE :)

Förra året hade jag ett lysande armband (rött). Emma har en reflexväst.

Hur har ni löst era mörkerbekymmer? Eller det kanske inte behövs i ljusuppstyrda Malmö?

1 kommentar:

  1. Jag kutade i skogen med pannlampa höstas. Sjukt spännande. Och kallt. Lite skräckblandat. Annars försöker jag klä mig så mörkt som möjligt. Ninjalikt.

    SvaraRadera