söndag, mars 14, 2010

Yes, 30+

Första långpasset över 30 km (kanske sista)! Riktigt nöjd. Mitt planerade pass tog slut efter 28 så jag var tvungen att kuta runt i kvarteren 2 sega extra km. Vilja...lämna the comfort zone...vilja...
En bra bit av passet var i kuperad terräng och det e så sjukt mycket jobbigare. Dagsformen var inte 100 heller. Hmm kan bero på att jag o Emma firade med Sekt och whiskey kvällen innan :)
Idag känns det bra, lite trött såklart, men inga krämpor.
Rundan: http://connect.garmin.com/activity/26847480
PS sprang lite vilse när jag var ute på landsbygden men hittade rätt
PS om kalorimätaren är någorlunda rätt så innebär det att jag ska äta en heldags extra mat för att komma ikapp...fram med rittern!

1 kommentar:

  1. Imponerande!

    Till sommaren ska det bli några riktigt långa långpass inför maran i september.

    Det här med kalorier och mat har jag inte pejl på. Visst, vissa tips har jag tagit till mig men ibland slarvar jag med maten under dygnet efter långpasset, tror jag. Återhämtningen går sämre, känns det som.

    3 mil - sjukt långt pass!

    SvaraRadera