söndag, maj 02, 2010

Düsseldorf Marathon, done




3.48! en förbättring med ca 18 min sen förra året. Sjuuukt nöjd :)

Vädret var nog optimalt, ca 13 grader någon regnskur.
Kändes som jag blev tröttare snabbare denna gången men det e nog inbillning. Runt 33 km var det ren plåga men skam den som ger sig! Bit ihop, lyft benen, snart bara åtta kvar, sju kvar, sex kvar... Emma var sjukt bra support och skrek som en galning nära målet haha.

Har bestämt mig för att inte springa något maraton på ett bra tag nu. Nästa mål är HM under 1,40!

Rundan: http://connect.garmin.com/activity/31948148

2 kommentarer:

  1. Stort grattis!! *Sjukt* bra tid, ju! Fifan!! När jag blir stor ska jag också springa en mara under fyra timmar!!!

    SvaraRadera
  2. Hahah när jag blir stor :)
    Tack!

    SvaraRadera