lördag, maj 22, 2010

Nu är jag ju ingen ultralöpare...

Men är tillbaka från maratonvilan! Blev det ett 25 km pass. Nice runda runt Rhen. Västra sidan av floden norr om Düsseldorf är väldigt trevligt med en liten stig längs floden. Känns rätt naturnära trots 10 miljoner tyskar inom en armslängd :D
Idag var det ganska varm, ca 23 grader och sol. Vilken skillnad(tror jag)! Det är ca 10 grader varmare än sista jag sprang långt. Puh oj vad det svettas...

Avslutade passet med att springa förbi Emmas affär men vågade inte riktigt komma in och "svina" ner stället med min utstyrsel haha. Det blev ett snabbt "hej" utanför affären så businessen inte sabbas ;) Istället för att springa hem gick jag o köpte drickyoggi och en väldigt salt bulle (båda BIO...sweet) och promenerade hem genom stan i fina vädret. Väldigt trevligt! Fick en del konstiga blickar. Hmm tror mest det beror på min svarta keps som var zebrafärgad av svettränder. Tog av den efter ett tag hehe :)

http://connect.garmin.com/activity/34113239

PS1: Stort lycka till imorgon Erik!!!!!!!!!!

PS2: Blogger stavningsprogram vill korrigera Düsseldorf till "feldosering" :)

PS3: Tror ändå jag föredrar detta löpvädret framför hur det såg ut i skogen i vintras...

1 kommentar:

  1. Tror mest de tittade på dig pga dina enormt tyska "terminatorbrillor";-)

    SvaraRadera