söndag, oktober 04, 2009

Köln marathon


Slutspurten 100 m innan mål!


4h06m. Ganska nöjd :)
Underskattade grymt hur jobbigt det blir efter 30km.... Var fan nära att bryta några ggr eller iaf gå. Det e bara vilja som drar en framåt. Bara en timme kvar, bara 45 min kvar...
Nu har jag så jävla ont i kroppen hehe.
Tränade allt för lite innan. Men nu känns det riktigt fint förutom att jag typ haltar fram. Det var ett trevligt lopp. Mycket folk ute och mycket muzika.
Denna beskriver stämningen i stan ganska bra :) (vänta 35 s in i låten) :
http://listen.grooveshark.com/#/song/Viva_Colonia/1743767

Stort tack till Emma som var underbar coach och åskådare! Utan henne hade jag slutat på 4.35 :)

//Kärlek från marathonmannen från Dus...

3 kommentarer:

  1. Fan vad gött! Ser ju sweet ut och det är väl en bra tid!

    Peace

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte utan att man blir sugen själv. Du ser rätt mör ut på bilden.

    4.06 är nog en väldigt bra tid tror jag. Den ska du vara nöjd med.

    SvaraRadera
  3. Tack tack!
    Verkligen sjukt jobbigt. Vilja och gilla att plåga sig är det som behövs :)
    Nej men det e kul att testa sig ibland, måste utmana lixom!

    SvaraRadera